czwartek, 3 grudnia 2015

Mapa myśli

Ostatnio zacząłem wykorzystywać mapę myśli w codziennym życiu. Do tej pory nie stosowałem tego zagadnienia. Jednak w rzeczywiści okazało się, ze robiłem mapy myśli wcześniej. Teraz stosując już świadomie mapy uczę sie coraz szybciej. Dzięki zagadnieniom, które wypisuje na mapie myśli zapamiętuje szybciej kluczowe słowa. Czasami pamiętam już terminy, które przed chwila zapisałem. Mapa myśli pomaga mi też w pracy. 
Skomplikowane maszyny rozłożone na pojedyncze części i przepisane na kartkę szybciej pomagają w rozwiązaniu awarii lub naprawieniu błędu. 
Ta metoda uczenia dla mnie jest bardzo skuteczna. W pierwszym zetknięciu nie była przekonująca, lecz po bliższym poznaniu, niezawodna. 

Polecam wszystkim wypróbowania mapy myśli, a ja zagłębiam sie dalej i spróbuje kolejnych technik szybkiego i efektywnego uczenia sie. Podzielę sie wrażeniami w kolejnych postach!

Mat S. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz