poniedziałek, 7 grudnia 2015

Pierwsze doświadczenia z mapą myśli.

Chcę się podzielić moimi doświadczeniami z mapą myśli, którą staram się wykorzystywać.

Mapę myśli zaczęłam stosować już wcześniej, jednak nie przyniosła ona mi żadnych efektów w nauce.. ponieważ robiłam ich za mało. Z czego nadal uczyłam się na pamięć, co w niektórych przypadkach było bardzo uciążliwe i przytłaczające.

Jednak teraz po wykładach, staram się przekształcać moje notatki w mapy myśli.
Robię ich coraz więcej, staram się pisać jak najmniej tekstu, a więcej słów kluczowych. Częściej do nich też zaglądam i zaczynam dostrzegać, że uczę się coraz szybciej.

Stworzenie samej mapy było i jest troszkę trudne, bo czasami nie wiem jak sobie to wszystko rozpisać żeby to mi było ławo. Jednak jest coraz lepiej, ponieważ opracowałam swój system tworzenia map.


Bardzo zachęcam do robienia sobie takich map myśli bo naprawdę pomagają. Ja już widzę pierwsze efekty..!



W kolejnym poście podzielę się z wami dalszymi doświadczeniami z mapa myśli.



Joanna Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz