niedziela, 3 stycznia 2016

"Zaliczeniowe" mapa myśli

Sesja zbliża się wielkimi krokami.

Za dwa tygodnie czeka nas zaliczenie z Mikroekonomii. Dlatego też, to własnie zagadnienia z tego przedmiotu postanowiłam przyswoić za pomocą mapy myśli.

Nie będę ukrywać, że nie jest to zadanie proste. O ile tworzenie map myśli - czy w pracy, czy przy nauce włoskiego, nie sprawiało mi problemów, tak stworzenie tak obszernej planszy i ogrom informacji z przedmiotu zwyczajnie mnie przeraził!

Ale nie poddałam się!

Pierwsza część zagadnień opracowana, choć nie ukrywam - najtrudniej jest selektywnie wybierać zagadnienia, które na mapie umieszczę. Ponieważ niektórych z zagadnień nie da się opisać jednym hasłem stwierdziłam, że wykonanie rysunków "naprowadzających" będzie idealnym rozwiązaniem.

Poniżej przedstawiam dotychczasowe postępy w tworzeniu mapy.

Pozdrawiam,

Aneta

 Rys. Mapa myśli z mikroekonomii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz